Česta pitanja

  • Upis podataka potrebnih za registraciju?

    Registracija nije obavezna, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme. Registracijom je omogućeno praćenje vaše kupnje kao i obavještavanje o svim pogodnostima i akcijama.

  • Zaboravljena lozinka

    Kliknite na izbornik za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

  • Područje dostave

    Proizvode dostavljamo na području cijele Hrvatske.

    Većina proizvoda se u regularnoj prodaji šalje u roku od 1 do 3 radna dana i dostavlja u roku 1-3 radna dana od slanja za većinu destinacija u Hrvatskoj (za otoke i manja mjesta pošiljke se dostavljaju prema rasporedu GLS-a).

    U pravilu se zaprimljene narudžbe obrađuju sljedeći radni dan (od ponedjeljka do petka) i kupcu (primatelju pošiljke) šalju u roku 24 sata. Izuzetak su akcijski i sezonski periodi kada zbog povećanog broja narudžbi priprema pošiljki može iznimno potrajati duže od 24 sata.

  • Trošak dostave

    Dostava za sve narudžbe iznad 53,09€ putem internet-ljekarna.hr internetske trgovine je besplatna. Za narudžbe ispod 53,09€ trošak dostave iznosi 2,85€ + 0,46€ za plaćenje pouzećem.

  • Dostupni načini plaćanja

    Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

    • Pouzećem – u gotovini
    • Uplatom na bankovni račun
    • Diners® jednokratno
    • Mastercard®, Visa i Maestro® jednokratno

    Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja. Plaćate li gotovinom, svoju ćete narudžbu platiti točnim iznosom i u gotovini djelatniku kurirske službe prilikom preuzimanja robe. Plaćate li kreditnom karticom, vaše podatke štiti sustav CorvusPay.

    Više o načinima plaćanja potražite na sljedećem linku, uvjeti poslovanja

  • Potvrda o naručenim proizvodima

    Nakon narudžbe primit ćete:

    • potvrdu narudžbe putem emaila, u roku od nekoliko minuta od potvrde narudžbe
    • obavijest da je narudžba poslana GLS-om putem e-maila s brojem pošiljke, najčešće u roku 1 radnog dana od potvrde narudžbe
    • najavu da vam pošiljka stiže sutra na adresu, SMS-om od GLS-a ako ste ostavili broj mobitela
  • Zamjene ili povrat sredstava

    Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte naše uvjete poslovanja.